Login

Caps Lock On

Terug er tegenaan tegen de zomer 2017....die 8 moet veranderen in een 7 minstens!

Lid sinds 11 jul 2014
|
Streefgewicht: 0 Kg
|
Dieet : Proteïne dieet

Hoi,Meer dan 2 jaar geleden was ik hier nog actiever en hèèl gemotiveerd na een GBP(6 jaar geleden) ,maar nu iets alweer 2 jaar later,is er ook weer een 20 tal kilo bij die ik zeker weg wil en liefst terug op mijn eiegnste manier beetje met Ww.Ik weet perfect waar ik fout zit ,maar kan die verdomde suikers niet laten hè,dan ook nog een stilzittend werk(bediende)waarbij ik maar heel weinig beweging meer heb,en mijn kleerkast uitpuilt van de weer stilaan te kleine kledij,ik ben het kotsmoe,dus wil hier nu eindelijk weer eens komaf mee maken en wil er terug 20 kilo van af,liefst tegen de zomer,maar dat is onbegonnen werk,laat me zeggen dat ik van die 88 terug naar die eerste cijfer 7 MINSTENS terug wil......Help och help.....zijn er nog mensen in deze penibele situatie?Ik ben 52 jaar trouwens....grtjes,en alle gelijkgestemde berichtjes zijn uiteraard heel welgekomen,evenals tips en tricks...Mail 1

Anoniem - geen lid

Er is een stukje kennis te vinden in een commentaar van Titan Gel, dat op het internet staat.Daarom heb ik het product nog een paar weken op mijn ledematen gebruikt en Titan Gel maakte me nog gelukkiger.Meer commentaar vindt u op de officiële Titan Gel website. http://elmacho.xyz/titan-gel-in-nederland-echte-reviews-en-resultaten-hoe-te-gebruiken-en-hoe-te-bestellen#4 000 keer zijn eigen gewicht aan water kan vasthouden. Dankzij de geltextuur dringt Men Expert Hydrap. Ice Power is een verfrissende gel en bevat alleen natuurlijk stoffen o.a. menthol en eucalyptus (geen kamfer of ibuprofen). Daar waar Ice Power wordt aangebracht wordt het koud van buiten naar binnen en daarna als reactie van binnen naar buiten warm.

Anoniem - geen lid

Dit zal ook uw huid door het verminderen van roodheid, hydrateert zonder dat het te rijke of het veroorzaken van puistjes, verandert de crêpe dezelfde huid op de hals, borst. Als een oog van de behandeling, het helpt de-puff, glad onder de ogen. Ik ben zeer gevoelige ogen (blefaritis/rosacea) , deze crème niet irriteren. https://officialgojicream.com/nl#6 Puține persoane își asumă asemenea riscuri în ziua de astăzi. Conform statisticilor din ultimii trei ani, recurgerea la operații estetice și botox a scăzut cu 78% în România. Lăsând la o parte statisticile, în cele opt uni petrecute printre vedete, reporterul Style Magazine a observat că aceste metode nu mai sunt utilizate în ziua de astăzi. Atunci care o fi oare secretul lor? Nimeni nu vorbește despre genetică deoarece nimeni nu mai crede în ea! Cum de au stiluri de viață așa de dăunătoare și arată întotdeauna ca și când ar avea 30 de ani? Nu recurg la operație și NU dorm 20 de ore pe zi. This. http officialgojicream com Al met al een hele mooie lijst van voordelen die menige vrouw en man maar al te graag werkelijkheid ziet worden. Goji Cream is niet de enige gezichtscrème die dergelijke voordelen met zich mee zou moeten brengen. De zeer exclusieve merken op het gebied van huidverzorging claimen dezelfde voordelen met zich mee te brengen maar dan heb je het wel over producten die de honderd euro overstijgen en het resultaat lang niet altijd bevredigend is.

Anoniem - geen lid

Wie de prijzen van afvalsupplementen vergelijkt zal zien dat wij niet de goedkoopste op de markt zijn. Maar gezien de effectiviteit van ons product bieden wij u wel waar voor uw geld. Onder aan de streep bent u altijd het beste bij ons uit. . Eco Slim kopen, apotheek, waar te koop? Eco Slim kopen kan door iedereen worden gedaan. Het beste doet u dat via deze website. Het supplement is volkomen legaal omdat het alleen maar uit natuurlijke ingrediënten bestaat . http://svetka.info/eco-slim-in-nederland-en-belgie-lees-beoordelingen-van-klanten-en-ontdek-dit-innovatieve-afslankproduct.html Het is moeilijk onenigheid. Volgens het principe van “afslanken in de keuken, niet op het circuit”is een klein pondje in 7 dagen niets dat betoverend kan zijn. Dit is een normaal gewichtsverlies wanneer u uw dieet onder controle houdt. Nou, het onderhoud van een dieet is een uiterst moeilijke taak en als je ooit hebt geprobeerd om te gaan voor een dergelijk dieet en strikt volgen het gedurende ten minste een paar weken, bent u zich goed bewust van wat we praten over. Neem een ander voorbeeld: Ik rij 25 druppels, 3 keer per dag 3 weken in een glas water voor en na 3 weken.

Lid sinds 20 jun 2015
|
Startgewicht: 85 Kg
|
Streefgewicht: 68 Kg

Hoi, ik wil meedoen en wil naar 72 kg dat is 10 kilo

Ik ga je opzoeken waar je staat groetjes

Kan je niet vinden heb je al een strijd aangemaakt ?