Login

Caps Lock On

start per 1 oktober 2011

T
Lid sinds 01 jan 2011
|
Streefgewicht: 0 Kg

Hallo,

Wie gaat met mij de strijd aan. Na een erg gezellige zomer een aantal kilo's aangekomen ipv afgevallen.
In totaal wil ik ongeveer 20 kilo kwijt, en dat zal in mijn eentje niet makkelijk gaan.

Wie durft het aan? Bij wie is ook eindelijk de spreekwoordelijke knop om? Laten we het samen doen.

groetjes
Tessa

Lid sinds 03 nov 2011
|

Hallo dames,
Ik stap iets meer als een maand later in als jullie, maar ik zou ook graag meedoen!!!
Hoe staat het ondertussen ?
Ik wil ook 20 kg vermageren, maar ben geen volhoudertje.... en hoop deze keer eens wel!!!
Als ik hier op dit forum lees, krijg ik wel een goede motivatie hoor want het lukt bij velen erg goed!!!!
Ik ga regelmatig komen kijken dus ik steun jullie mee Smile

veel groetjes,
kikkertje

Lid sinds 27 okt 2011
|

hoi dames!!

ik hoop dat jullie nog actief zijn op dit podium. Ik probeer al maanden af te vallen maar zonder steun van iemand lukt het me gewoon niet. Dus ik hoop graag met jullie steun erbij wel af te kunnen vallen. Ik ben 26 jaar, nu aan het afstuderen en bijna klaar, 1.76m en ik weeg 77kg (al is mn weegschaal thuis kapot ik moet me vanavond of morgen op de sportschool wegen om het zeker te weten). Ik hoor graag of jullie nog actief zijn.
Ik wil heel graag 65kg wegen, daar zou ik een heel gelukkig mens van worden! xx

Lid sinds 01 jan 2011
|

Dat is balen Arowana,

maar dan is het volgende week misschien wel dubbelop Biggrin

Ik heb dit weekend 3 verjaardagen, dus ik ben benieuwd hoe goed ik het allemaal volhoud. Maar geen gebak en wat knagen op de komkommer. Moet het goed komen.

Lid sinds 09 mei 2011
|

Geen gram eraf Sad

Heb nochtans goed mijn puntjes geteld. Wel niet veel aan lichaamsbeweging gedaan. En ik moet binnen enkele dagen ongesteld worden. Dus, ik blijf jammer genoeg hangen op 74 kg.

Wat met jullie?

Lid sinds 01 jan 2011
|

gezellig dat jullie ook meedoen missje en bieke2

Vanmorgen op de weegschaal gestaan, althans geprobeerd. Is de batterij leeg. dus vanmiddag eerst nieuwe halen. Resultaat volgt dus morgen..

Hoe is het jullie vergaan??

Lid sinds 09 okt 2011
|

Ik doe ook mee. Samen staan we sterk. Ik wil graag 10 kg kwijt.
Ben al ooit eerder veel kilo's afgevallen maar ze zitten er weer aan.
Ik heb het helemaal gehad en ben nu klaar om met jullie de
strijd tegen de kilo's aan te gaan.

Lid sinds 08 jul 2009
|

Wel, ik doe ook mee. In groep is de druk toch net iets groter dan alleen, hé.
Mijn doel is 15kg er af en liefst tegen volgende zomer. Ik weet dat ik het kan, het is me eerder gelukt met ww. Maar ik heb me zoals velen terug laten verleiden en het sporten ook gelaten en van het ene kwam het andere. Helaas kan ik nu van voor af aan beginnen. Al sinds 1 januari (die goede voornemens hé) aan het proberen, maar langer dan een week lukt het me niet.
Erg frustrerend als je weet dat ik vorige kaar 10kg ben afgevallen met ww én op m'n eentje.

Enfin, we gaan er weer voor en met jullie steun!

Lid sinds 01 jan 2011
|

dan had jij vast hetzelfde dieet als mij: het stressdieet.. gaat als een tierelier.. Maar echt gezond is het niet.
Nu dan maar op een verantwoorde manier dan he!!!

Lid sinds 09 mei 2011
|

Voor mij is de dinsdag prima hoor !

In 2008 ben ik ook vermagerd van 75 kg naar 62 kg in amper 2,5 maanden tijd. En ik moest niet eens op dieet daarvoor... jammer genoeg was ik toen ziek. Niets waarvan je zo snel afvalt. Dit gewicht bleef stabiel tot in 2010, toen ben ik in amper 6 maanden tijd weer 11 kg bijgekomen als gevolg van antidepressiva en nog andere medicatie.

Hopelijk wordt dat geen gevecht tegen de bierkaai... medicijnen kunnen namelijk heel wat roet in het eten gooien.

Maar desondanks ben ik heel erg gemotiveerd ! Ik probeer zelfs om elke dag lichaamsbeweging te hebben in de vorm van wandelen en fietsen. Minimum een half uur per dag. Dus dat zit al goed. Verder ben ik niet een echt regelmatige eter (ik kan zonder problemen slecht 1 keer per dag eten) maar dat is dus niet gezond en bevorderlijk hé. Voor mij zal het er op aankomen om structuur op te bouwen in mijn eetpatroon. Ik eet overigens wel redelijk gezond: veel groenten, fruit, yoghurt, sojaproducten, vis, weinig vet vlees en ik let heel erg op mijn koolhydraten. Ik eet normaal maar 1 portie goede koolhydraten per dag. Ik weet dat ik gevoelig ben van bijkomen als ik veel brood, aardappelen, pasta en rijst eet. En al zeker van zoete gerechten waar veel meel en geraffineerde suikers inzitten.

Ziezo, dit was alweer een beetje informatie. Hopelijk kunnen jullie er iets mee.

Lid sinds 01 jan 2011
|

Hoi Arowana en Marielle,

gezellig dat jullie met mij meedoen. Ik ben 'al' vanaf 1 oktober bezig en wil dus ongeveer net zoveel afvallen als Marielle. Maar we gaan natuurlijk heel verantwoord voor de magische 10 procent. En dan zien we wel weer. Enige tijd geleden erg snel 10 kilo afgevallen, dit zat er ook weer erg snel aan. Ik heb wel geleerd dus dat je niet te weinig moet eten. In ieder geval iedere 2 a 3 uur. En daar zit dan meteen ook mijn valkuil. Dan is een koekje lekkerder dan een stuk fruit. Maar we gaan ervoor. Zullen we een bepaalde dag als weegdag aanwijzen.. bv de dinsdag??? (maandag is zo snel na het weekend, ik heb mijzelf beloofd dat ik in het weekend af en toe iets lekkers mag, anders houd ik het niet vol. :oops: Biggrin

groetjes Tessa