Vanaf vandaag svp verder in [url=http://www.wijvallenaf.nl/weightwatchers/viewtopic.php?f=4&t=1539]Babbel je slank[/url]....deze gaat op slot, zodra ik de moderator heb gesproken
Sophia...als je meeleest...ik kan je geen pb sturen, maar kan je deze svp sluiten?
Wat een goede resultaten deze week.
De vissticks van de iglo die ook in de oven kunnen zit ook maar 1 punt in en zijn best lekker.
Ben al op het nieuwe forum begonnen.
of sajour groente of sajour boontjes (boemboe) natte kruiden bakje van conimex
maar ik doe ook heel vaak gewoon wat kruiden door elkaar met 15 of 30 gr philedelfia (veta komkommer)
of ketjap hahahha
ik ben niet zo moelijk
vandaag staan er bietjes met aardappels op het menu
voor de anderen braadworst en voor mij heerlijk vissticks uit de over 1 fp per stick
Klinkt ook lekker!
Is deze fishstick van ww zelf of een andere?
Die dingen in de eerste zin daar heb ik nog nooit van gehoord, er zit blijkbaar toch nog redelijk wat verschil in onze taal en keuken hé!
Groetjes
Kathleen
gewoon vis sticks uit de diepvries en dan in de oven op een bakvel dus geen vet!!
dat philedelfia is soort paturain? smeerbaar kaas maar je kunt er ook mee koken en je hebt het in verschillende smaken
connimex ken je dat merk wel?
je heb er van alles van!!
het is gewoon uitproberen met verschillende producten:)
maar ik doe ook heel vaak gewoon wat kruiden door elkaar met 15 of 30 gr philedelfia (veta komkommer)
of ketjap hahahha
ik ben niet zo moelijk
voor de anderen braadworst en voor mij heerlijk vissticks uit de over 1 fp per stick
Klinkt ook lekker!
Die dingen in de eerste zin daar heb ik nog nooit van gehoord, er zit blijkbaar toch nog redelijk wat verschil in onze taal en keuken hé!
Groetjes
Kathleen
of ketjap hahahha
ik ben niet zo moelijk
Re: Babbelgroepje 2012 Deel 3
Op verzoek sluit ik deze topic .
En gaat het verder onder de naam [b]Babbel je slank deel 1 [/b]
Vanaf vandaag svp verder in [url=http://www.wijvallenaf.nl/weightwatchers/viewtopic.php?f=4&t=1539]Babbel je slank[/url]....deze gaat op slot, zodra ik de moderator heb gesproken
Sophia...als je meeleest...ik kan je geen pb sturen, maar kan je deze svp sluiten?
Alvast bedankt,
Nikki
Wat een goede resultaten deze week.
De vissticks van de iglo die ook in de oven kunnen zit ook maar 1 punt in en zijn best lekker.
Ben al op het nieuwe forum begonnen.
gewoon vis sticks uit de diepvries en dan in de oven op een bakvel dus geen vet!!
dat philedelfia is soort paturain? smeerbaar kaas maar je kunt er ook mee koken en je hebt het in verschillende smaken
connimex ken je dat merk wel?
je heb er van alles van!!
het is gewoon uitproberen met verschillende producten:)
Klinkt ook lekker!
Groetjes
Kathleen
Super hé -800g!
Doe zo verder!
en was -800 vanmorgen
kahtleen
of ketjap hahahha
ik ben niet zo moelijk
[b]
Dadelijk word het zo gezellig, dat we alleen nog maar achter de computer zitten
stel je eens voor.
[/b]
lekker met z'n allen samen kletsen