Login

Caps Lock On

Babbelgroepje 2012

M
Lid sinds 11 aug 2008
|
Streefgewicht: 0 Kg

[b]Allemaal welkom bij het babbelgroepje van 2012. [url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/][img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welkom/purple25.gif[/img][/url]

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2012 en hopelijk word het een succesvol Weight Watchers jaar.
Volgens mij word het een gezellig groepje als ik zo de berichtjes allemaal heb gelezen.
Leuk dat er al zo veel mensen willen meedoen.
Iedereen kan zijn verhaal hier kwijt, en vanaf morgen gaan we er tegen aan.
Het zou leuk zijn als iedereen die mee wilt doen zich ook even wilt voorstellen.

Mijn naam is Maria, 45 jaar oud, ben 22 jaar getrouwd en heb 1 zoon die met valentijnsdag 21 word.
Ik wens iedereen heel veel succes die mee wilt doen met dit groepje.

Groetjes Maria Wink [/b]

Lid sinds 24 jun 2008
|

Bij deze heb ik deze topic gesloten en voor jullie een nieuwe aangamaakt .
suc6 ermee

Lid sinds 29 jan 2012
|

"sophia" wrote:
Zoude jullie een nieuwe topic aan willen maken .
Dan kan ik deze sluiten .
Bij voorbaad dank voor jullie mede werking !!

Maria heeft toch de topic geopend,dus hoe kan jij de topic dan sluiten :?:

Lid sinds 01 jan 2012
|

Ja, ik ben ook even niet mee waarom we dit topic zouden moeten sluiten. Hier wordt toch enorm veel gebabbeld?

Lid sinds 29 jan 2012
|

Waarom wil je de topic sluiten??

Lid sinds 24 jun 2008
|

Zoude jullie een nieuwe topic aan willen maken .
Dan kan ik deze sluiten .
Bij voorbaad dank voor jullie mede werking !!

Lid sinds 01 jan 2012
|

"sh4ron" wrote:
"Noke1982" wrote:
"Noa" wrote:
@ Noke: ik denk het wel, bevroren zijn ze immers niet te eten Wink

@ Nemo: succes en welkom!

Kort berichtje want ben niet zo lekker. Van het weekend mijn zoontje vertroeteld want die was grieperig en nu moet ik er zelf aan geloven. Vanavond uit eten met vriendinnen. Zie er tegen op! Heb online de menukaart bekeken en pfff zou echt niet weten wat weinig punten is.

Biggrin Tja, ik wist niet of ik voor het vet die kroketten moest verdubbelen ofzo... Maar dan tel ik voor een gefrituurde aardappelkroket 1.5 p, àls ik het ooit eet.

Veel beterschap gewenst trouwens!

maar gaat dat dan per stuk of op gewicht?

Er staat aardappelkroket : 1 stuk, 25 gr = 1.5 p.

Lid sinds 06 jan 2011
|

"Noke1982" wrote:
"Noa" wrote:

Kort berichtje want ben niet zo lekker. Van het weekend mijn zoontje vertroeteld want die was grieperig en nu moet ik er zelf aan geloven. Vanavond uit eten met vriendinnen. Zie er tegen op! Heb online de menukaart bekeken en pfff zou echt niet weten wat weinig punten is.

Biggrin Tja, ik wist niet of ik voor het vet die kroketten moest verdubbelen ofzo... Maar dan tel ik voor een gefrituurde aardappelkroket 1.5 p, àls ik het ooit eet.

maar gaat dat dan per stuk of op gewicht?

Lid sinds 01 jan 2012
|

"Noa" wrote:

Lid sinds 29 jan 2012
|

Weet iemand of gedroogde erwten een groene logo heeft?

Noa
Lid sinds 30 dec 2011
|

Pagina's