Login

Caps Lock On

2013. Een nieuwjaar .Wie doet er(weer)mee met de ww?? Deel 2

S
Lid sinds 24 jun 2008
|
Streefgewicht: 0 Kg

Zoals jullie zien is er geen ruimte meer in deel 1 .
Hierbij open ik het tweede deel s6 ermee .
( ben op zoek naar een uitgever ) Lol

Lid sinds 09 apr 2010
|

"Jenna" wrote:
Hier ook weer een bericht van mij. Heb proberen wat bij te lezen, maar het is heeel veel Biggrin

Ik las ergens een stukje over de pro-points en de verzadigde portie. Alle producten met een groen logo mogen voor een verzadigde portie gegeten worden. Je hebt voor 7 punten de zaken zoals aardappelen, pasta enz. en voor 5 punten vis, kipfilet enz.
Iemand die er meer over wilt weten mag mij ook een PM sturen ik heb hier een boekje met meer informatie erover.

Ik heb zelf een dipje gehad. Ik had vorig weekend een slecht weekend gehad, maar was zoals jullie weten woensdag toch 5 ons kwijt. Ik dacht natuurlijk als ik zelfs met zondigen een halve kilo kwijt raak kan ik dat deze week weer. Sad Nou niet dus! Ik moet morgen wegen, maar ik weet dat het resultaat slecht zal zijn.....! En misschien maar goed ook, want sinds zondag kan ik me ineens weer strak aan het schema houden....

Ik ben een fanatiek carnaval vierster en het begint hier donderdag a.s. al.Ik moet vrijdag werken dus ik ga donderdag maar even en zonder drank. Zondag is voor ons altijd de meest leuke dag ik heb besloten om alleen dan wat te drinken!
Ik ga er weer voor, want ik vind dat dik zijn gewoon echt niks meer!

Dames die het wel allemaal goed volhouden mijn complimenten!!! Biggrin

Groetjes Jenna

Als dat zou kunnen, zondigen en toch blijven afvallen Lol Maar dan leren we natuurlijk niet van onze fouten en volgens mij is dat toch wel de bedoeling Wink

Nee, dik zijn is niet leuk, hoewel we hier zelf vaak de oorzaak van zijn, mits het door ziekte of medicijngebruik komt. Maar buiten dat we opvallen in de omgeving is het vooral onze gezondheid die hierdoor deuken op kan lopen.

Veel plezier tijdens carnaval. Van dat horsen, dansen en springen zal je toch zeker wel kcal verliezen?

Lid sinds 09 apr 2010
|

"maria" wrote:
Ja sophia, het gaat goed hier op het forum, het word alleen maar drukker. Dat is wel een goed teken of niet? Wink

Kathleentje als je zo een compliment krijgt van je zoon, dan mag je echt trots zijn op jezelf. Die van mij zegt niet veel maar wel van, mam moet je niet weer eens gaan afvallen :evil:
Ja, ze zeggen wat ze denken, hij had wel gelijk dat moet ik toegeven.
Het gaat hier de laatste dagen goed, ben benieuwd naar de weegdag.

Groetjes, Maria ;)

Een schrale troost. Een paar jaar geleden noemden de beide kids mij nog een dik zwijn/varken en volgens 1 van hen loop ik er bij als een zwerver. Ik koop mijn kleding 2e hands omdat het gewoon zonde is om veel geld uit te geven aan kleding die ik door al dat gejojo op den duur toch niet meer pas. En zo blijft er geld over voor haar om in boetiekjes dure kleren te kopen want tja, de tijd van de Zeeman en Wibra is intussen voorbij.

Maar ze mag straks haar eigen kleding betalen van haar studiefinancieering en er is niets mis met 2e hands kleding, zolang het maar heel en netjes is, want daar let ik op en natuurlijk of het nog een beetje modern is, dus geen wijde pijpen meer. Of een wijde bloementjes jurk met kaplaarzen eronder.Ik ben toch zeker ma Flodder niet Lol

Lid sinds 24 dec 2012
|

"maria" wrote:
Jenna 5 ons eraf dat is echt netjes, reken eens uit elke week 5 ons eraf dat zijn ongeveer 26 kilo op een jaar. Blum 3Blum 3Blum 3

Wij gaan a.s. zondag na de optocht met vrienden een paar uurtjes carnaval vieren.
Die ene dag is voor mij genoeg, vroeger ging ik elke dag met carnaval op stap maar dat was toen.
Hoop alleen dat het een beetje droog weer is, vind het altijd zo jammer voor de mensen die in de optocht meelopen en die zich zoveel moeite gedaan hebben aan de carnavalswagens.
Ik wens je in ieder geval hele fijne dagen toe.[url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/][img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/carnaval/fijnecarnavalsdagen.jpg[/img][/url]

Groetjes, Maria ;)

Dankjewel voor de oppepper Maria. Jij ook een fijne carnaval.

Groetjes Jenna

Lid sinds 11 aug 2008
|

Jenna 5 ons eraf dat is echt netjes, reken eens uit elke week 5 ons eraf dat zijn ongeveer 26 kilo op een jaar. Blum 3Blum 3Blum 3

Wij gaan a.s. zondag na de optocht met vrienden een paar uurtjes carnaval vieren.
Die ene dag is voor mij genoeg, vroeger ging ik elke dag met carnaval op stap maar dat was toen.
Hoop alleen dat het een beetje droog weer is, vind het altijd zo jammer voor de mensen die in de optocht meelopen en die zich zoveel moeite gedaan hebben aan de carnavalswagens.
Ik wens je in ieder geval hele fijne dagen toe.[url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/][img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/carnaval/fijnecarnavalsdagen.jpg[/img][/url]

Groetjes, Maria Wink

Lid sinds 07 jan 2012
|

"maria" wrote:
Ja sophia, het gaat goed hier op het forum, het word alleen maar drukker. Dat is wel een goed teken of niet? Wink

Kathleentje als je zo een compliment krijgt van je zoon, dan mag je echt trots zijn op jezelf. Die van mij zegt niet veel maar wel van, mam moet je niet weer eens gaan afvallen :evil:

Groetjes, Maria ;)

Ja Maria dat deed echt deugt, ik heb wel een hele sterke band met mijn jongste zoon, hij is afgestudeert in juni en is nog steeds werkzoekende in deze tijden van crisis! Daardoor zijn we veel samen thuis, praten veel, begrijpen elkaar zeer goed.
Ik zie dus duidelijk verschil wat die -16kg (ongeveer) teweeggebracht heeft, de vele complimentjes, de kleinere maten, en vooral de extra energie en het goed gevoel. Alhoewel de laatste 2 weken het weeral stil ligt, ik heb echt meer en meer beginnende overgangskwaaltjes... Sad zal wel weer over gaan hoop ik...
Vandaag ga ik ook die Kneipp thee eens gaan zoeken, hopelijk werkt deze wel!

Lid sinds 24 dec 2012
|

Hier ook weer een bericht van mij. Heb proberen wat bij te lezen, maar het is heeel veel Biggrin

Ik las ergens een stukje over de pro-points en de verzadigde portie. Alle producten met een groen logo mogen voor een verzadigde portie gegeten worden. Je hebt voor 7 punten de zaken zoals aardappelen, pasta enz. en voor 5 punten vis, kipfilet enz.
Iemand die er meer over wilt weten mag mij ook een PM sturen ik heb hier een boekje met meer informatie erover.

Ik heb zelf een dipje gehad. Ik had vorig weekend een slecht weekend gehad, maar was zoals jullie weten woensdag toch 5 ons kwijt. Ik dacht natuurlijk als ik zelfs met zondigen een halve kilo kwijt raak kan ik dat deze week weer. Sad Nou niet dus! Ik moet morgen wegen, maar ik weet dat het resultaat slecht zal zijn.....! En misschien maar goed ook, want sinds zondag kan ik me ineens weer strak aan het schema houden....

Ik ben een fanatiek carnaval vierster en het begint hier donderdag a.s. al.Ik moet vrijdag werken dus ik ga donderdag maar even en zonder drank. Zondag is voor ons altijd de meest leuke dag ik heb besloten om alleen dan wat te drinken!
Ik ga er weer voor, want ik vind dat dik zijn gewoon echt niks meer!

Dames die het wel allemaal goed volhouden mijn complimenten!!! Biggrin

Groetjes Jenna

Lid sinds 11 aug 2008
|

Groetjes, Maria Wink

Reactie toevoegen

Pagina's