Login

Caps Lock On

2013. Een nieuwjaar .Wie doet er(weer)mee met de ww?? Deel 2

S
Lid sinds 24 jun 2008
|
Streefgewicht: 0 Kg

Zoals jullie zien is er geen ruimte meer in deel 1 .
Hierbij open ik het tweede deel s6 ermee .
( ben op zoek naar een uitgever ) Lol

Lid sinds 24 jun 2008
|

p.s Als het kan maak even een nieuwe topic aan deel 3 .
En uiteraard wens ik jullie veel s6 met het babbelen in deel drie van wie doet er(weer) mee met de ww ?? 2013 .
s6 allen Grt Sophia

Lid sinds 07 jan 2012
|

-100g
wij wonen in het rampgebied waar gisteren enkele treinwagons met zwaar giftige stoffen ontploften, we werden verplicht uit onze huizen gezet door de politie wegens 'te gevaarlijk' en wonen nu tot zolang nodig is bij onze oudste zoon, hopelijk kunnen we snel terug naar ons huisje... Sad

Lid sinds 12 mrt 2010
|

+1,3 kilo voor mij.

Lid sinds 25 jan 2013
|

Hay!!
Hier ondanks koninginnedag toch 700 gram afgevallen deze week!!
Zou eigenlijk wel voor mijn vakantie onder de 70 willen komen, maar of dat haalbaar is in 8 weken.... We houden de moed erin Smile

Iedereen een heerlijk weekend met heel veel zon hopelijk!

Lid sinds 31 jan 2012
|

Lekker he zo'n oranje tompouce Ella, hier ging hij er ook goed in.
Het was bij mij alleen niet als ontbijt want ik was om 7 uur al aan het werk. Dus om 10 uur bij de koffie had ik hem wel verdiend haha.

Ik ken het visdieet ook niet Kookgek, klinkt goed 5 kilo in 1 week al lijkt het me zoals je al schrijft niet heel gezond voor je. Het zal wel een dieet zijn waarbij je flink moet afzien en nog honger hebt, niks voor mij in ieder geval haha.

Afgelopen woensdag genoten van een heerlijke high tea met een oude schoolvriendin. Ik had haar al 2 jaar niet meer gezien/gesproken totdat ze vorige maand ineens weer contact op nam. Woensdag dus afgesproken om bij haar langs te gaan om haar nieuwe huisje, met babykamer (wat kan het snel gaan in 2 jaar) te bekijken en daarna te genieten van een high tea. Het voelde weer als vanouds, eigenlijk wel raar dat je na 2 jaar de draad zo weer op pakt waar je gebleven bent.

Allemaal alvast een fijn weekend gewenst, ik ga vanavond nog even werken en dan morgen shoppen in Bataviastad en daarna naar mijn ouders in Noord-Holland. Wordt denk ik dus weer maandagochtend dat het staatje online komt!

Groetjes Marianne

Lid sinds 09 apr 2010
|

Van de week schreef een kennis van mij dat ze met een vis dieet in 1 week tijd 5 kg was afgevallen. Lijk mij niet echt gezond, maar gezien ik de afgelopen week al meer dan 1 kg chocolae soldaat heb gemaakt, zou z'n vis dieet voor mij tussendoor een uitkomst zijn. Jammergenoeg kan ik z'n dieet nergens op Internet vinden en kan ik haar op dit moment niet bereiken.

Dus mijn vraag is of iemand weet hoe z'n dieet er uit ziet/ wat je mag eten.

Ik weet dat dit een WW forum is, maar wie weet zijn er mensen onder jullie die dit kennen.

Lid sinds 09 apr 2010
|

Zusje, lekker z'n oranje ontbijtje. Gelukkig is het maar 1 keer per jaar Koningdag!
En dat je je cursus vergeten bent kan ik mij wel voorstellen. Niet alleen omdat je het ontzettend druk had, maar met z'n vrije dag vergeet je vaak welke dag het is. (Althans, daar heb ik wel last van, dacht vandaag dat het vrijdag was Wink )

Lid sinds 12 mrt 2010
|

Ik ben eindelijk ook weer begonnen netjes punten te tellen, nu hopen dat de weegschaal dat zaterdag ook aangeeft.
Het blijft super rustig op het forum met als resultaat dat ik niet meer dagelijks kijk maar meer twee keer per week.

Lid sinds 13 mrt 2013
|

Vandaag (1 mei) niet naar de cursus geweest.
Had het huis vol loge's, moesten allemaal douchen en badderen, ontbijten, met de bus/trein. Toen bedden afhalen, wasmachine aan, met de auto naar de garage en toen: o je, cursus helemaal vergeten :evil:
Vermoed dat ik niet ben aangekomen, vanochtend zelf wel even gewogen, dus laten we het maar op 'gelijk' houden.
Groetjes van mij, Ella.

Lid sinds 13 mrt 2013
|

Een oranje tompouche voor ontbijt :). Punten weet ik niet, was wel erg lekker.

Pagina's