Login

Caps Lock On

2013. Een nieuw jaar Wie doet er (weer) mee met de WW??????

Lid sinds 09 apr 2010
|
Streefgewicht: 0 Kg

Net als in 2012 gaan wij de strijd weer aan tegen de overtollige kilo's. Wie doet er (weer) met ons mee????

Wie regelmatig het forum Babbel je slank gelezen heeft, heeft kunnen ontdekken dat wij een groep (voornamelijk) vrouwen zijn die niet alleen een strijd leveren tegen de overtollige kilo's, maar elkaar ook door dik en dun steunen. Je kunt hier je spreekwoordelijke ei kwijt als het lijnen je even tegen zit. Immers weten we als geen ander hoe moeilijk het is om je netjes aan je Weight Watchers points te houden, zeker als het prive even niet lekker gaat.

Wie in het nieuwe jaar (opnieuw) een poging wilt wagen om gewicht te verliezen en hierbij een steuntje in de rug kan gebruiken, kan zich hier opgeven.

We beginnen op 7 januari 2013.

Aan de hand van een schema hoop ik jullie resultaten bij te kunnen houden, zodat je het verloop van je doel kunt zien.

Succes met je strijd tegen de overtollige kg's en hopelijk tot ziens.

Groetjes,

Kookgek

Lid sinds 07 jan 2012
|

Merci kookgek het doet deugt dit te horen, ik help met plezier waar ik kan en hoop dat dit nieuwe jaar even fantastisch is als 2012!

Lid sinds 09 apr 2010
|

"Kathleentje" wrote:
Goedemorgen,

Gelukkig nieuwjaar aan allen, letterlijk en figuurlijk, nieuw jaar- nieuw begin! Ik blijf zeker en vast bij deze gezellige babbelgroeg, de vele hulp, lieve woordejes, aandacht en begrip waren voor mij in 2012 een hele grote steun, het is bij het lijnen naast karakter hebben even belangrijk dat we op iemand terug kunnen vallen als het eventjes wat moeilijker gaat waardoor we dan terug de kracht vinden om er mee door te gaan, en dit groepje was vorig jaar SUPER! Bedankt alvast aan mijn maatjes en ik wens iedereen een slank 2013 toe en een goede gezondheid! Samen staan we sterk, we gaan ervoor! Smile

Groetjes
Kathleen
[url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/][img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welkom/0-49Welcome12.gif[/img][/url]

Volgens mij kunnen we intussen ook niet meer zonder jou Wink Want ook jij bent een grote steun voor anderen geweest. Dus ook jij bedankt Biggrin

Lid sinds 09 apr 2010
|

"Virg" wrote:
JOEPIE !!
Een nieuw jaar, nieuwe doelen, dezelfde vrienden, en het fantastisch voornemen om gezonder te eten met WW en die overtollige kiloos eraf te babbelen.
Bij mij zou er 8kg af moeten, dus in theorie doenbaar maar in praktijk euh....
Maar in 2013 ga ik slagen !! En ik voel dat jullie ook gaan slagen !!

Na een uitgebreid kampeer- en vreetweekend had ik grote schrik voor de weegschaal deze morgen, maar wonder o wonder, het valt goed mee. Dus ik hoop op 7 januari te kunnen starten op mijn +7kg gewicht !

Let's go for it !!

Ik wil op 7januari 55kg wegen en tegen 7jan 2014 wil ik 48kg wegen (wat me nog een BMI geeft van 20 hoor, ik ben heel klein van gestalte)

Gezien wat je wilt wegen, had ik dit vermoeden al, want voor mij zou dit een heel ongezond gewicht zijn. Bij mijn lengte van 1,65cm ga ik voor de 68 kg. Dus moet er 22,6 kg af.

Ik zal jou ook bij het staatje zetten.

Lid sinds 09 apr 2010
|

"Kathleentje" wrote:
@ Kookgek: bedankt hoor!
Ik zal eind van de week mijn nieuw streefdoel doorgeven, is het ok dat ik nog steeds de zaterdag mijn wekelijks gewicht doorgeef of pinnen we een vaste dag voor iedereen om door te geven?? Wat is voor jou het gemakkelijkst? ;)
Nee hoor, ik pin niemand vast Wink Zelf dacht ik om i.p.v. woensdag in het weekend het staatje te maken. Mijn vriend is er dan en die kan mij dan hiermee helpen. Zelf alleen lukt het mij gewoon niet. En dat is ook handig als ik niet kan, dan laat ik het hem gewoon doen. We zitten alleen nog met het laatste op stakel. Maar ik heb vandaag antwoord gekregen van Nikki op mijn mail, dus hopelijk lukt het nu wel.

Lid sinds 31 mei 2012
|

JOEPIE !!
Een nieuw jaar, nieuwe doelen, dezelfde vrienden, en het fantastisch voornemen om gezonder te eten met WW en die overtollige kiloos eraf te babbelen.
Bij mij zou er 8kg af moeten, dus in theorie doenbaar maar in praktijk euh....
Maar in 2013 ga ik slagen !! En ik voel dat jullie ook gaan slagen !!

Na een uitgebreid kampeer- en vreetweekend had ik grote schrik voor de weegschaal deze morgen, maar wonder o wonder, het valt goed mee. Dus ik hoop op 7 januari te kunnen starten op mijn +7kg gewicht !

Let's go for it !!

Ik wil op 7januari 55kg wegen en tegen 7jan 2014 wil ik 48kg wegen (wat me nog een BMI geeft van 20 hoor, ik ben heel klein van gestalte)

Lid sinds 07 jan 2012
|

@ Kookgek: bedankt hoor!
Ik zal eind van de week mijn nieuw streefdoel doorgeven, is het ok dat ik nog steeds de zaterdag mijn wekelijks gewicht doorgeef of pinnen we een vaste dag voor iedereen om door te geven?? Wat is voor jou het gemakkelijkst? Wink

Lid sinds 07 jan 2012
|

Goedemorgen,

Gelukkig nieuwjaar aan allen, letterlijk en figuurlijk, nieuw jaar- nieuw begin! Ik blijf zeker en vast bij deze gezellige babbelgroeg, de vele hulp, lieve woordejes, aandacht en begrip waren voor mij in 2012 een hele grote steun, het is bij het lijnen naast karakter hebben even belangrijk dat we op iemand terug kunnen vallen als het eventjes wat moeilijker gaat waardoor we dan terug de kracht vinden om er mee door te gaan, en dit groepje was vorig jaar SUPER! Bedankt alvast aan mijn maatjes en ik wens iedereen een slank 2013 toe en een goede gezondheid! Samen staan we sterk, we gaan ervoor! Smile

Groetjes
Kathleen
[url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/][img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welkom/0-49Welcome12.gif[/img][/url]

Lid sinds 24 jun 2008
|

Eeerst de beste wensen voor 2013 .

En we hebben een nieuwe topic . " 2013 Een nieuw jaar ".
Geopend door kookgek , dank je wel hier voor .

s6 allen een nieuwjaar en nieuwe kansen

Pagina's